2014. szeptember 8., hétfő

5. rész

5. rész

És pontban délben megérkeztünk Luke családjának a nyaralójához.
A szülőknek mindenki dobott egy üzenetet, hogy épségben megérkeztünk a célhoz, majd a cuccainkat a kezünkbe véve elindultunk felfedezni a nyaralót.
Kívülről már nagyon szépnek tűnt. A kapu, a tető, a terasz és az ajtók sötétbarnák voltak. A falszín krémszínű volt, akárcsak a szobákan. Egy kis udvar is csatlakozott a nyaralóhoz, ami szintén ki volt alakítva és még padok is voltak elhelyezve.
- Tetszik?- kérdezte Luke, mikor beléptünk.
Választ nem kapott, mert senki nem figyelt rá.  A szobákkal és a házzal voltunk elfoglalva.
A legalsó szinten volt a konyha, fürdőszoba és a nappali. Egész tágas hely volt, aminek Amy nagyon örült, mivel imád főzni. Vagyis az elkövetkezendő hétben ő lesz a szakácsunk.
A szobák az emeleten voltak. Ugyanazokban a színekben pompáztak, mint a ház kívülről.
- Oké. Ki melyik szobába lesz?- kérdezte Luke, majd folytatta: - Na éy persze kivel?
Ösztönösen Tina mellé léptem, jelezve, hogy ő velem van. Amy persze Luke védelmező karjaiban kötött ki, míg Josh mellénk telepedett. Rich és Dylan Amy- ék mellett döntöttek, szóval az egyik kérdésre hamar meg is jött a válasz.
Mi a szimpatikusabbnak tűnő ajtót választottuk, majd beléptünk.
- Tetszik- nézett körbe Tina.
- Nekem is- szóltam csak úgy mellékesen.
Meghitt, szobában-gyönyörködős pillanatunknak Tina telefonjának rezgése szakított véget. Josh-ra néztem, aki csak maga elé bámult. Ő is sejtette, én is sejtettem, hogy nem lehet más, csak Derek.
- Na. Anyuék válaszoltak az üzimre- nyomkodta a telefonját továbbra is. Josh lazított stabil testtartásán, majd elkezdtük kipakolni a cuccainkat.

A bandával végül úgy döntöttünk, hogy amíg Luke teljesen kipiheni magát, addig mi lelépünk a partra.
Amy, Tina és én a naptejjel ügyködtünk, míg a társaságunk fiú tagjai a vízbe vonultak.
Persze Josh aranyos arcának, Dylan kidolgozott felsőtestének és Richard belőtt hajának a horvát illetve túrista lányok mind örültek.
De Tina se maradt figyelmen kívűl. Őt egy olajbarna bőrű, fekete hajú macsó pasi nézegette, aki olasznak néz ki.
Amy olvasott, Tina a macsó pasit figyelmen kívűl hagyjva írta az sms-eket és én a napon pirítottam magam. Biztos szexi benyomást keltettünk a túrista fiúkban.
Dylanék kimásztak a vízből úgy egy óra után. Richard, kutyához hasonlóan rázta meg magát, mire a sós víz Tina hátára estek. Ők heves vitába kezdtek, majd végül jobbnak látták, ha a parton nem verik ki a hisztit.
Én a hátamat napoztattam, mire valami nedveset éreztem meg a bőrömön. Dylan feküdt rám, aki a derekamat átölelve hajtotta a fejét a vállamra.
- Dylan, te állat!- szóltam rá és lelöktem a hátamról.
- Ja, én is nagyon szeretlek- szólt.
Erre csak egyet morogtam és hagytam, hogy a nap izzó sugarai megszárítsák a hátam.
Nem sokára mi is belemerészkedtünk a vízbe. Tele volt kavicsokkal, így minden egyes lépésnél felkiáltottam.
Amy csak a bőrét egy kicsit benedvesítette és gyorsan ki is vonult tovább napozni. Tina gyorsan belemártózott a vízbe és vígan úszkált tovább, hogy menjek csak bele, mert nem hideg.
Mellettem két srác trappolt bele a vízbe és összepriccolták a még száraz bőröm.
- Barmok- mondtam ki teljesen normális hangnemmel, mert nem számítottam arra, hogy:
- Ó! Bocs. Nem láttunk- rázta meg a haját az egyik. Tengerkék szemeivel engem vizslatott,  sötét tincsei a homlokára és a nyakára tapadtak. Egész helyes volt.
- Ja, izé. Semmi baj- vontam meg a vállam.
- Akkor jó. Jössz?- kérdezte és a kezét nyújtotta. Vetettem egy pillantást a srácokra, akik minket figyeltek, kivéve Dylant. Ő az újonnan szerzett sörét kortyolgatta.
- Persze- ragadtam meg a kezét és hagytam, hogy behúzzon a vízbe. Közben igyekeztem elfojtani magamban a fájdalmat, mert a talpamat egyre kiélezettebb kavicsok szúrkodták.
- Na. Most pedig lemerülünk- jelentette ki.
- Hogy mit csinálunk?- vontam fel a szemöldököm.
- Éés mély levegő- szólt és a derekamat megragadva magához húzott, majd velem együtta víz alá merült.
A tenger nagyon tiszta volt, sőt még néhány halacskát is feltudtam fwdezni. Aztán megpillantottam valami barnát, ami egyenesen felém tartott.
Hátrálni kezdtem a mély vízben, majd próbáltam kilubickolni a felszínre. Miután ez sikerült, az ismeretlen magyar srácot keresgéltem, mire valaki megragadta a lábam...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése