2014. augusztus 29., péntek

3. rész

3. rész

- Oké, útleveleket előkészíteni- szólt Luke. Az ablakon kihajolva megláttam a határőröket, akik rezzenéstelen arccal vették és nézték át az útleveleket.
A kis táskámból kivettem az útlevelem, és előrenyújtottam Amy-nek. Egy rakás kis könyvet fogott a kezében a lány, Luke pedig lehúzta az ablakát és egyenként kiadogatta a határőröknek. Ők még belestek a kisbuszba, hogy pontosan hányan is vagyunk, majd pár perc múlva át is engedtek a határon.
Anyuéknak dobtam is egy sms-t, hogy minden oké és márt átmentünk a határon. Ahogy elküldtem, jött is a válasz. Biztosan nagyon aggódnak és ezt részben megértem.
Hamarosan fölmentünk az autópályára és most egy kicsit gyorsíthatunk. Tina a tetőablakon kihajolva élvezte a hűvős levegőt, meg néhány autósnak még integetett is. Nem sokára én is ott voltam mellette és együtt röhögve mutráztunk mindenkinek.
Persze, ezt nem mindenki nézte jó szemmel, ezért páran ránk is dudáltak, egyesek meg kihajoltak az ablakon és rólunk példát véve integettek, mint az ablaktörlő a kocsi ablakán (ez elég hűlye hasonlat volt) .
Tina persze rengeteg szelfit meg mutrázós képet csinált, az egyik képre engem is berángatott. Mondhatom, tök durva fejem van, ahogy a szél a hajamat fújja, a szemeimet szorosan becsuktam és fogvillantós vigyor terül szét az arcomon. Tina is hasonlóan néz ki a fotón, csak ő csücsörített és még metálvillát is mutatott.
A kép persze azonnal ment minden közösségi oldalra, anyuék pedig észrevehették, mivel sms-em érkezett.

http://iphonefaketext.com/screens/Mjk2Mzg.jpg 
- Na mizu?- kérdezte Tina.
- Ja, semmi. Csak anyuék nem díjazzák a szelfinket- húztam el a számat.
- Mindegy, mások igen. Már 13 lájk van a képen- vigyorgott és ő vad sms-csatába kezdett, gondolom Derekkel.
Miután a szél kellőképpen összeborzolta a fejünket és teljesen besötétedett, visszaültünk az ülésbe és csendesen utaztunk tovább.
Dylan mellettem csendesen aludt, közben a zenelejátszója kiesett a füléből, majd pár perc múlva a feje a vállamra esett és úgy aludta tovább az igazak álmát.
Pár perc múlva már én is totál elálmosodtam, majd az ülés támlájának dőlve lecsukódtak a szemeim.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése